torsdag 17 juli 2008

080716

Idag har jag varit kreativ. Städat ut ur viden på de grejer som inte ska hänga med till Norrköpning. Tänk på så mycke grejer man har. Ikväll är det Öster breget som gäller med öl, sen imon kommer det nog att suga. Alla ska ut till stan och jag ska till Färila. Skulle stannat hemma, kanske en förskylning är på gång. Host Host. Men jag har lovat att åka upp dit. Men varför ska ingen ut på Lördag när jag är hemma. Men ingen vill gå ut på lördag. Suck vad folk är jobbig.


Mini grisen ringde mig mitt i natten. Han var full och sa typ att han gick på en promenad i Stockholm. Lätt snar lik P-O. Jag tycker att det är kul när folk ringer eller messar mitt på nätterna till mig. Det är som att dom öppnar sig. Typ "Jag hatar Schlager" "Jag hatar backsliker" "Jag vet inte vart jag är någonstans" eller nar man får mess kl tre på mrogon där det står "Varför är du inte hos mig" Det får mig att skratta. Eller så är det att jag känner igen mig.



No Booty Calls

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kan gå ut med dig på Lördag