tisdag 3 februari 2009

090203

Det slog mig nyss, jag är rätt så ensam. Det är väl för att teliautblidningen håller på, oftas är det mellan 16,00-22,00, skola på dagaran. Jag är så less på det här, har verkligen ett begränsat liv just nu. Det är bara två veckor kvar på utblidningen, plus att man får betlat för utblidningstiden. Men ändå är jag så less och uttråkad. Hinner knappt med skolan, inget umgänge har man lust eller tid med. Jag är så instängd, ofri kalla vad som helst, det finns ingen trivsel i den här tillvaron. Man känner sig dum att missa skola, man känner sig dum att missa teliautblidning, moment 22.
Jag vill egentligen bara göra en ska just nu. Det är att ligga och spoona i min säng med Herr Bardh...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, du fick likadant jobb som Michaela? Trevligt.

Tack förresten, Yvve - ja, det är en del att göra på Statsvetenskap. Fast jag har hört att ni fått en del att göra ni med nu.

Anonym sa...

Heja Yvve

Marcelo Obón Olivares sa...

Det är vid såna här såna stunder man får vara självisk och göra det man vill och inte det som förväntas av en. Men snart är väl din exil över, eller? Tills dess... heja! Du är världens bästa lifecoach... kick ass and take names typ.