torsdag 9 april 2009

080409


Jag har varit i Söderhamn i mer än 24 timmar. Det funkar bra hitils. Hitta ett par gamla böcker som jag har gjort när jag gick i etta-tvåan. Dom heter "Irene och jag på äventyr" Den ena boken hadlar om att vi ska byta kläning på fösta sidan, sen är vi på dop. Sen så går Irene till skolan. Jag kan säga att Irene är min sju år äldre syster, som jag såg upp till väldigt mycket när jag var liten. Den andra boken fattar jag inte vad den handlar om faktis.

Jag skrev en annan bok när jag var yngre. "Jesus" heter den. Handlar om att Jesus föds, sen blir han tonåring, sen när han hänger på korset på sista sidan, är det skivet:
-Hej då Jesus.
Bästa repliken i hela boken.

2 kommentarer:

pelle sa...

HAHA, tryck upp de där böckerna och bli rik! ;D


Men eller hur, lite kärleksbrev får man räkna med!

Emma sa...

märkte en sak när jag läste din blogg igår. Du skrev ett meddelande i det förflutna. Eller har du börjat bli senil ;)

Kram på dig