tisdag 16 juni 2009

090616



Köpte en Pocket till mig själv idag, Jenny Leeb Grevgatan 22, en väldigt lättläst bok är redan på sidan 42. Har inte läst en bok en Harry Potter. Jag behöver en sån här bok som handlar om att festa, vara bakfull och ångest. Även baksidan med barnfamiljs livet som kan verka vara hel idyllisk. Orkar inte med akademiska texter och böcker med djup innebörd, det får mig att fanns och tappar lusten till att läsa, som jag bör gör mer utav.

När jag var yngre lyssna jag mycket på ljudband och bok-cd-skivor, typ Stephen King, Fjordor Dostojevskij och Frances Hodgson Burnett.
Det var så fridfullt och roligt att kunna befinna sig i annan värld där inte JAG Yvonne var med, utan andra karaktärer som lever ett mer och roligare liv än vad jag gjorde då.

1 kommentar:

Anonym sa...

måste man festa hela tiden