torsdag 13 augusti 2009

090813




Grönt te med passionsfrukt och digestivekex, får mig att glömma att jag är så himla trött, jetlagen slår sig hårt mot mig. Är allmänt trött hela tiden. Idag har jag iaf inte sovit på dagen, men istället sov jag till 14,00. Fattar inte hur det kunde bli på de viset, brukar aldrig sova så länge och i söndags sov jag ända till halv fem, det är sjukt, jag har aldrig i hela mitt liv sovit så länge.
Nu på måndag börjar skolan igen, det kommer bli riktigt kul, synd att sommaren gick så snabbt förbi, skulle vilja haft mer sommarlov.

Jag har funderat och kommit fram till en sak med den här bloggen, och det är att den är tråkig,
vad fan, jag självcensurerar mig för mycket, det anledningar som jag kan tänka mig är anledningen till detta är:

1. Mamma läser min blogg.
För varje gång jag skriver att jag har varit ute och festen eller dyrligt så ringer hon till mig och säger : -Yvonne, du ska väl inte dricka så där mycket.
För det första, Jag vill festa så mycket som jag gör, det finns folk som är värre än mig och så finns det folk som är tvärtom, festar mindre än mig.
För det andra, det är så jävla roligt. Fatta hur mycket folk som man träffar, nya dansmoves som man kommer på och mycket annat som är så himla uppenbart.

2.Framtida arbetsgivare
Fast egentligen bryr jag mig inte så mycket över de egentilgen.

Det jag vill säga bara att blogga är egentligen ganska meningslöst, det är ett sätt att uppmärksamhet utan att behöva gå utanför dörren. Jag skulle kunna skriva om något som ligger i mitt starka intresse, men vem vill läsa de? och är det några som läser min blogg?

Jag ska fundera på detta, om det är någon mening med detta, när ändå bloggen är full med patetisk självcensur, till den grad att jag knapp kan så för den.

Inga kommentarer: