måndag 5 oktober 2009

091005



Dagarna springer iväg och det är verkligen mycket att göra i skolan, men jag bli apatisk utav de. Vet vad jag ska göra, men det bli så att diska känns mycket roligare konstigt nog.
Har inte fått trådlöst internet i lägenheten, så om jag vill ha snabbt internet så jag sätta mig i allrummet, men om jag vill sitta privat och interneta mig, får jag lita mig på dlink men en svag styrka på signalen. inte bra.
På måndag (alltså idag när det är ljust ute typ) ska jag på två möten, båda mötena ska bli intressanta, men det är ett som jag känner är som en frisk vind,
Det är några tjejer i KSM trean som har en "ateljé" som heter Verkstan här i Nrkp, och de vill ha "frivillig" hjälp om jag förstår mig rätt, får höra vad de kommer att säga.
Det andra mötet är för Pecha Kucha, som jag är teknisk ansvarig på, hehe, jag och teknik. Det handlar mest om att jag ska samla in bilderna och lägga denna gång i Power Point, inte göra de som en film som jag gjorde förra gången. Fast jag undrar om man kan utveckla lite på de?
Kan säga varför det är en tårta som jag har på en av bilderna, det är för att jag gjorde den i torsdags till en an mina sam-boendes Rick, han blev hälften utav 50 år

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lyckost han .Den ser jättegod ut.

BÖJEN sa...

Du bara pratar om dina fester du..Vi har faktisk rejäla hålligång i Röste också. Som ikväll tex. Man lämnar huset en stund och kommer hem och finner en slaktad halvfull baginbox på hallgolvet samt ett par rödtjutstinkande hundar. Jag vet inte vad som är värst; en lullig labrador eller en skränig schäfer. Nu vet jag vad ordet fyllhund kommer ifrån ialla fall. Det har inget att göra med studenter...