måndag 22 februari 2010

100222


Okej, jag gillar mode, men när man beslutar om att ha en gigantisk fitta som huvudbonad får mig att tänka till.
Ska man vara öppen och säga Nä, men, vilken intressant hat du har idag Sara Eller vara helt brutal och bara säga de fösta som kommer till en Vad fan Sara vad har du på ditt huvud är det en Fitta! Och vart kan man köpa en sådan? Sen kan det vara så att det är jag som ser fel, kanske är det jag som ser en fitta och har allmänt en snuskig tankegång.
Spåntant vad jag mer kan tänka mig om denna hatt och hur dess uppkomst är
1, Fan, det är modevecka nu i London, vill skicka ut, vad behöver jag? jo en hatt som liknar en fitta, men jag säger inte att det är en fitthat
2, Kolla vad jag har gjort i paper mache.

Men det jäkligast med allt är att denna fitthatt hamna på yvan rodic facehunter blogg. Fan, ska nog också skaffa mig en fitthatt om jag får vara med i hans blogg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Filt hatt heter det.