måndag 4 augusti 2008

080803

En hel dag att vara bakis på. Är det värt de.
Var på O'Learys. Har aldrig varit där på en lördag. Skit kul var de. mycke folk var de. Mycke folk som man inte träffat på år och dar. Knäppte bilder på O'Learys. Men jag glömde men kamera hos Fredrik.
Det var kul att umgås med Emma. Mcyke hade vi att prata om. Kul kul... Synd man inte kan fatta när natt bussen går och villken tid. Ringde x-trafiks teleservice, tala vart du ska resa ifrån. -Källgatan -Sa du Idrotsgatan - Nej! Jag sa Källgatan - Sa du Idrotsgatan - Fan i helvete jag orkar inte med dig. Stick och dö.

Nä, men jag har inte gjort något specielt på hela dagen. Sov till kl 13,00 typ. Ätit en pizza på aspendos, tittat på The Avatar och lagat lassange. I morgon får jag anstränga mig till att städa och packa. Hoppas det blir dårligt väder till tisdag. Sen vill jag ha det sorligt och varmt.

Inga kommentarer: