torsdag 8 januari 2009

090108

FACEBOOK - Jag är beroende.

Det finns en funkton som inte jag kan förstå, Puffar.
Vad är det egentligen till för? För mig blir det en moment som göra att jag vill puffa ihjäl till dom jag puffar med. Och varför säger man inte "Buttat"? Det låter bätter och hådare än "puffar"

Sen är det så att jag har gjort ett event. Bjudit in alla Söderhamns folk som jag är "vänner" med på facebook. Mitt ex. som inte har facebook visste till och med att jag skulle hade detta event på facebook. Då undrar jag, hur kan han veta de, jag är inte vän med hans vämner. Men när jag kolla på mitt Event "Nu drar vi från Söderhamn!" så finns hans nya tjej Maddis som "Kommer kanske att delta"
Humm, vet inte vad jag ska säga om de. Hon kanske kände sig utanför, kände att hon inte fick vara med. Men kom Maddis så ska vi göra kompisband på JH.

Sen är det även så att alla heter typ lika på status, jag blir förvirrad.

Har alltid lite ångest över vad jag ska skriva på min status. Det är en sån press.

Behöver jag säga hur sogligt det ser ut att vara..

Varför vart jag medlem. Fan ta er som lurade mig, ni vet villka ni är!

6 kommentarer:

Marcelo Obón Olivares sa...

Facebook är djävulens redskap... och ändå måste jag titta varje kvart eller så ifall nån "vän" har gjort nåt... det är sorgligt... men roligt!

Anonym sa...

Vaddå lurade?! =O
Vi var bara väldigt bra på att övertala.. O_o

Anonym sa...

Ångrar du att du gick med i Facebook nu? hehe

Ja, det är nog bra att Kleerup säger vad han tycker så jag håller med dig!

Anonym sa...

Det har du så rätt i, allt bra med dig då? :)

Anonym sa...

Jo, tack. Dumt att klaga. Vad tycker du om dagens intervju då? :)

Då ses vi kanske i veckan som kommer då?

Anonym sa...

Haha, dagens i-landsproblem. Och jag håller med, vad är grejen med "puffa"? ;O