fredag 2 januari 2009

090102

Nytt år Nya händelser.
Jag har klippt mitt hår igen. Klippte mig på nyårsafton eller mamma klippte mig. Först klippte jag hennes hår, typ 10 cm. Hon vart inte glad på mig, för hon hade ju spart håret så länge. Men jag och pappa tyckte att det var slitet. Så som innre hämnd från mamma vart jag lite för korthårig. (Fast hon säger att "Men du sa ju") Ja ja, det är bara lite hår det växer ut.
Kommer inte lägga ut en bild på mitt nya hår, inte som Pelle Han är modig den djävlen.
Ja, nu sitter jag och väntar på bussen som går kl 18,00, för jag ska in till stan. Nä, dom som inte vet de är att jag bor 15 min bilresa från Döderhamn. Jusst nu är jag i en förort som heter Stugsund. Jippi
Men när jag väl är i stan ska jag har mys med min gode vän Emma. Hon bor annars i Göteborg.

Inga kommentarer: