onsdag 11 mars 2009

090311


Mina bästa statusar på facebook..
Det står "Yvonne ska gå och bli rövknullad av Telia..."(22 komentarer, alla killar förutom jag, 3 tjejer som GILLA) , "Yvonne färdig knullad av telia, för dagen."(5 komentarer alla killar förut jag, 5 GILLA bara killar)
Jag är skit trött på det här.

Jag har räknat på hur många timmar jag har utbildat mig i Telia.
Allt börja den 090119 hitils tills idag har jag gått totalt 28 kvällar.
Varje gång det är utbildning är det på 6 timmar.
28*6=168.
Jag har spenderat 168 timmar bara på utblidning, men inte att för glöma så har jag gått i skolan, varit med och bildat en ny Event och Utställningsgrupp, Gestalt, försköt att vara social och allmänt få allt att funka.
Sakanar mest av allt det sociala, men man hinner/orkar inte umgås, fika eller vad som helst.
Visst är det kul med extra pengar i fickan, men är det verkligen värd min frihet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland får man försaka för att få det man vill ha

Anonym sa...

Polis anmäl du vet ju vem idioten är

Anonym sa...

yo, har du kirrat som wörk som Mickis?