tisdag 24 mars 2009

090324


Jag är otroligt stressad just nu. Men kalender är fullpackat med saker som jag ska göra och saken är att jag vill göra allt som står i min fullpackade kalender. Men vissa saker är jag inte lika nöjd med, som med telia/manpower extrajobbet. Det är förmycket krav som inte håller i och med att jag går i skolan. Och allt i skolan är obligatorisk man får inte missa något. Skolan känns vikitgare än ett extra jobb. Men jag får bita ihop ett tag till, får se vad som händer. Hoppas iaf. att jag kommer in på någon av mina sommarkurserna som jag har sökt till. De kurser jag har sökt till är Visuell gestaltning och det samtida konstbegreppet och Kulturpedagogik på universitetet. Hoppas hoppas..

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste vara jobbigt att vara så upptagen ;P att du ens orkar.