måndag 4 maj 2009

090504



Foto1 Mn miniutställning som jag gjorde i skolan Lars Bergwall Foto2 Jag på konsthallen prepepp Kooky Thomas Andersen
Jag har kommit in på tre sommarkurser Visuell gestaltning och det samtida konstbegreppet Kulturpedagogik och Harry Potter och hans världar. Funderar starkt på att jag ska gå visuell gestaltning och det samtida konstbegreppet som är en kurs där det avslutas med att man får göra en utställning och Harry Potter och hans världar är en krus som man får göra en analys om Harry Potter fast det är nog mycket man ska läsa. Kulturpedagogik är jag inte lika sugen på, är för mycket att läsa i den kursen.

Kommer att bli skönt att inte jobba den här sommaren, har jobbat varje sommar sen 2002. Tycker att en sommar behöver jag inte jobba bort igen. Pengar messigt så klara jag mig.

Inga kommentarer: