fredag 22 maj 2009

090522

Fick detta mail igår :
hej,

jag är glad att höra att du valt att gå sommarkursen, eller Visuell gestaltning och det samtida konstbegreppet, som den egentligen heter.

vi har ett lite speciellt upplägg i år eftersom vi skall samarbeta med det visualiseringcenter som snart skall öppna i norrköping.

jag vill sålunda att vi rivstartar lite extra.

kursen är trots allt en sommarkurs och vi skall ha det roligt och trevligt, jag skulle sålunda att vi har lite umgänge som ligger utanför schematid första veckan - kvällstid då vi kan äta och ta ett glas tillsammans. ni kommer även att få träffa lite av de studenter som går på mina andra kurser.

(om du vill se mer vad som pågår på övriga kurser, så kan du kolla på följande två bloggar: http://visionforum2009.blogspot.com/ och http://visionforums2009.blogspot.com/ - den senare öppnade igår, så det är lite tomt men det kommer mer snart.)

jag kan inte med säkerhet säga exakt vilka dagar vi skall ses, så om du kan hålla era agendor öppna 10-13 juni kvällstid och förmiddag lördag så skulle jag bli jätteglad. jag återkommer snarast med besked. jag kan naturligtvis inte insistera att ni skall vara närvarande utanför schemalagt tid. men jag vill gärna att vi ses och har trevligt tillsammans!

kursen kommer att pågå 10 juni - 10 juli med planerat vernissage för vår utställning 9 juli.

det fattas en del e-mail adresser på listan som jag fått från LiU, så om ni känner någon annan som har tänkt att gå, så skicka gärna detta mailet vidare.

jag ser fram emot att träffa dig,

hör av dig på denna adress om du har några frågor,

vänliga hälsningar från ett soligt paris,

P

Jag får panik, för någon konstig anledning, kommer jag klara av detta eller kommer det att sluta med, det ända jag har gjort under kursens gång är att ha druckit vin och ätit mat. Hoppas hoppas det blir bra.

1 kommentar:

pelle sa...

vadå, duger inte vindrickande och mat?