torsdag 26 november 2009

091126



Jag har funderat på husdjur ett tag, söta krabater gosig och ja helt underbara.
Ibland saknar jag att ha ett lite husdjur, som jag skulle kunna klappa och mysa med.
Men jag kan inte hitta det rätta djuret, det är så svårt, till att det nästa blir en desperation. Kanske inte många inte känner de utav mig, med på ett sätt skulle det vara så himla mysigt med ett djur. Men jag gillar även också livet utan ett djur, att kunna göra vad som helst utan att behöva tänka på att jag har ett husdjur hemma som väntar på mig. Jag har inte haft husdjur på länge nu, det var svårt att har de vissa tillfällen, vissa inte.
Skulle ju kunna ta vilket husdjur som helst, men det funkar inte så.
Har gjort de så många gånger, jag vet att det inte funkar, eller så är jag bara för petig.
Kanske nästa år skaffa jag mig ett djur, som passar mig. Eller så kanske jag ska låta bli att tänka på de så mycket bara.
¨Jag har ju mycket vänner som jag kan klappa istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj! Va söt man kann vara.