tisdag 30 december 2008

081230

Missa Filmen "Fest i byn" Suck..

Men jag tänkte göra en summering av mitt 2008.
Januari slutar jag på cafiterian på

Och börja jobba på Som är ett callcenter där jag suportade för
Iallafall var jag väldigt deppig. Kanske den djupaste jag någonsin har haft, för att jag vantrivdes så mycket på Verksätderna. Gilla bara vissa i arbetsgruppen och vissa mycket mindere. Men jag har en erfarenhet mer och det är jag glad över, saknar bowling killarna Krämkaka.

Men när jag kom till TP och försköte få nya vänner,min kille jobbade där med. Vi kom överens att vi inte skulle vara upp i varandra, vi skulle ha distans på jobbet. Jag hamnade i den västa gruppen jusst då, med Sanna som teamleader på fakturaavdelningen. Och det blev surt för mig. Jag var inte precis inte gladast i gänget om man säger det så. Min relation med killen som jag haft i nästan 3 år avbröts, vid långfredagen. Och min depression blev ändlös.
Jobba gjode jag och grina när jag kom hem.
Min räddning var den nya gruppen som kom till min avdelning och alla vänner. Jag börja bli gladare,så det blev många fester och afterworks. Många fina fester hemma hos mig på Nygatan, älskade den lägenheten. Sen sökte jag till Kultur Samhäll och Mediagestalltning i Norrköping och kom in på programet.
Packa ihop alla mina saker och flytta till mitt kära Norrköping och sa upp mig från TP. Bästa valet i mitt liv. Och fick en stor ny familj - KSM







Och större är den familjen. Det är så många fler - som gör mig glad .-.
Men jag har även fått en tekanna, som jag hoppas att den kommer användas flitigt till 2009

Grått Nytt Hår - och hoppas 2009 blir ännu bättre

6 kommentarer:

Anonym sa...

KUL NYÅRSKRÖNIKA!

Anonym sa...

Vi saknar dig på TP ska du veta. Det är inte riktigt sig likt.
Men...
Jag är otroligt glad för din skull att du hittat något som du trivs så bra med!!

Anonym sa...

GAH! Gud! Du får inte vara borta så här länge älskling!
Jag håller på att bli tokig här nere i Östergötland, om du inte kommer hem snart kommer jag prata konstant östgötska, och det vill vi inte!

Gott Nytt sötnos! Hoppas du har det bra!

Anonym sa...

när synas man igen mån tro? kramar iaf

Anonym sa...

till carro: jag är grovt förolämpad och tänker stämma dej :p

Anonym sa...

Men Yvve, vi får ses ändå. Bara att det inte blir i KSMs lokaler ;D