måndag 4 januari 2010

100104


Tog bort alla mina julsaker idag, kände att jag hade fått nog utav de. Ser att jag inte har den mest uppdaterande bloggen, men jag har inte haft något speciellt att skriva om. Känns även att jag inte vill uppdatera den bara för att. Känns även som om jag inte kan riktigt skriva ut det jag vill egentligen. Vill inte vara öppen som en bok precis. Vill kunna samtala med människor utan att de ska säga : Jag vet, du skrev de på din blogg Så jävla osexigt att höra ska jag säga er.

Har kommit fram till en sak, jag bör röra på mig mer, för att bli mer fit och känna mig piggare. Och har kommit till hur jag skulle kunna få det att funka på ett bra sätt som accepteras för mig, är att gå promenader fyra i veckan. Om jag förmodan skulle bryta detta ett fler tal gånger, då får jag börja på gym. Saken är att jag vill inte börja på gym, det är dyrt och tråkigt. Hoppas jag kommer att slippa gym, för sen igår har jag redan tagit två promenader, sedan jag kom på denna idé.
Önska mig lycka till

Inga kommentarer: