fredag 8 januari 2010

100108

Vad gör jag en vanlig dag när jag vaknar kl 6


Äta en redig frukost och läser lite ur tidningen Filosofen

Tittar i min, ja, vad heter en sådan. Det är som en kikare som man kan snurra runt på så blir det nya bilder i kikaren.

Jobba lite..

Sen besluta jag mig för att ta en promenad i Norrköping

Många hungriga ankor finns det i strömmen.

Skåda på fågelskådare, så nu kan jag pricka av med i min fågelbok.

Hitta en ny del av stan jag aldrig har sett.

Klotter med en mening.

I detta hus känner jag många som bor i.

Välklädd är man när man är ute och går i kylan

När jag kom hem, blev jag så trött att jag somna kl 13, skulle vila en timme, vakna kl 18. Då blev det gröt och sen en film.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite snö! Men många hungriga munnar att mätta.

Fred. sa...

Kalejdoskop.