måndag 10 november 2008

081110



Fick Två krokar av Matildas mamma för att hänga upp min keramiktavla. Nu häger tavlan så fint i mitt kök. Städa i mitt kök idag. Fett nice blev de.
Var på en intressant föreläsning idag, handla om dokumentärfilm. Och vi fick se olika dokumentärfilmer från olika årtionde. Föreläsaren sa en hel del intressanta saker som.
"Man får måla 100 st. tavlor innan men får en bra"
Jag håller helt med. För jag har haft en hel del funderingar vilken storts karriär jag kommer att ha efter min utbildning. Känner lika stor ångest över min framtida karriärval som min lägenhet ska se ut. Det kommer att dröja till 2010 innan jag kommer var nöjd med lägenhetens utseende och då kommer jag ha min inflyttningsfest.
Nä, nu åker jag till Ljura

2 kommentarer:

Anonym sa...

Schyssta tavla, yo.

jag bor på gamla rådstugugatan, som ligger nedan för drottninggatan. Jag bor mittemot Filmstaden, kan jag säga.;)

Anonym sa...

h hej se ej så ledsen ut vi älskar dig hela högen