torsdag 20 november 2008

081120

Idag har jag bjudit Matilda och Mange på lassange. Jag trodde att jag skulle misslyckas, men jag fick bra med beröm.
Snart är jag tvungen att bädda sängen, helt rörig är den. Hi hi, jag gillar de =)

Jag har kommit fram till att jag är besatt av mode och alldra mest av modebloggar. Titta nyss på Streetsmart på ZTV Intressant ämne: Snabba trender. Det tycker jag är jobbit med mode. Att det kan vara lika snabbt ute som när Ebba von Sydow gör ett nytt inlägg på hennes blogg.
Den första bloggen som jag kan kalla för modeblogg som jag börja följa slavist var Fredrik Skogkvist, i restultat fick mig att börja blogga. Kollar även LLC som blev Style Bubbel till och med Signe Siemsen.
När jag missa att titta någon dag, känner jag sned och tom.
Nä, kanske lite överdrivet sagt.
Nu ska jag kolla om svt har lagt upp dagens avsnitt av Hype Yess. Det har svt gjort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä men jävlar Yvve, lasange? Det var inte dåligt det. Blev du nöjd?