torsdag 13 november 2008

081113


Kolla igår på "Napoleon Dynamite". Lika rolig är filmen varje gång.
Men jag älskar ostscenen. Det är när Napoleon ringer hom till sin farmor och har bror Kip svarar. Innan ser man när Kip river ost på nachochips. För varje gång det blir blidbyte ser man att osten krymper, ligger lite ost på sidan eller en stor fet hög med ost. Jag älskar den scenen.
Men jag fick höra att i "Marie Antoinette" i en scen finns det converse när hon testar olika skor. ´När jag kom hem var jag bara tvungen att se om det var sant.Fy, vad chockad jag blev. Jag har minst sett just den scenen 10 gånger och inte märkt de. Helt underbart.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har ej sett filmen hoppas du får en fin födelse dag i morgan GRATTIS

Anonym sa...

Ha den äran idag & kolla posten ^^

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÖNSKAR OLLE ELIN STEFAN NED FAMILJ BERIT M FAMILJ MAMMA PAPPA IRENE PATRIK WILLE ANNCRISTIN +MÅNGA SOM JAG EJ ORKAR RÄKNA UPP

Anonym sa...

vi älskar dig jätte mycke

Anonym sa...

oster yonn ska få en jätte kram från Wille

Anonym sa...

ps, finns även en scen i Indiana Jones när ett par converse dyker upp ^^