måndag 17 november 2008

081117

Nu är man 21 år. Inget mer att säga med de, än att jag somna på toaletten i Trappan. Nog sagt om de.
Imon är det sista dagen på projektet. Jag, Marcus och Rikard ska hålla med persentationen. Det kommer att gå bra.

Men shit vad jag har blivit beroende av facebook.com, olika folks bloggar och chictopia.com. Det är min drog, mitt kaffe. Facebook är som lunarstorm fast för vuxna. Som man brukar säga. Men vad jag älskar mest med facebook är att man inte har besökslogg. Helt underbart är de. Man slipper tänka på: "Shit, det kanske lite väl för många gånger jag har varit inne på den här presentationen?" Tack för att den funktionen inte finns. För annars skulle folk tro att jag förföljer eller något dyrligt. He he.

chictopia är en sida där man ser folk som gillar att lägga ner mycke pengar och omsorg på kläder. Alla är typ 1,80 lång och väger 51.5 kg. Jag blir båder rädd och fascinerad.
1, Ååå, hela bunten är anorexier och bulimibarn.
2, Hur i helvete klara man vara så smal. Det borde vara skit svårt. Tänk att vara konstant hungrig och man har råd att äta mat. Sjukt.

Nä, nu måste jag nog plugga lite eller ringa Matilda se om hon är hemma. Hon prata om att jag skulle klippa hennes hår. Kul

1 kommentar:

Anonym sa...

Somnade du på Trappan? nä, nu får du allt förklara dig!