måndag 1 december 2008

081201


Jag är så trött idag.
Faktis klev jag upp tidigt, trodde att jag skulle på möte. Men det är för än imon. Suck.
Titta på Elizabeth- the golden age. Orka bara se halva. (För övirgt såg jag resten. Skit dårlig film, tycker jag)
Gick till ÖB och köpte pepparkakor, julmust, chokladkalender och sköljmedel. Fick ett mess av mitt Ex. Sa att han hade betaltat min boxeräkning. Tänkte; Hej jag ringer honom.
Prata lite om hur jag skulle betala tillbaka honom pengaran. För jag har det ganska snålt nu. (Suck!)
Han frågar mig om hur det går med killaran. Alltså han undra om jag var ihop med någon. Jag sa väl typ att jag har någon på gång.
Sen släppte han som en bom;
-Det är så att jag har blivit ihop med en tjej nu"
Fuck känner jag.
Inte för jag vill bli ihop med mitt Ex. igen. Men om man har tillbringat 3 år och försök att få de att funka. Det svider lite när han säger att det är så skönt, att vara ihop med någon. Efter att ha varit singel i ett halv år.

Jag vet att han har lidit, genom att vara singel. Men det kändes som att han kasta en paj på mig när han sa så.
-Kul för dig P-O, kul för dig. Var det jag svara. Vad annars skulle jag säga?

-Ja, men jag säger så, för att du inte ska försöka med nåogt. När du kommer hem. sa han också.

Vi sa adjö. Och sen drog jag till skolan. Försöka ha humöret uppe. Försöka lyssna på min handledare och fattar ingenting. Får panik för både essä och min ekonomi.

Har pratat med både min käre syster och min kära Detten. För att få ut all min ångets.

Gu´vad trött jag är idag, orkar inte laga mat eller likande.

Nä, nu ska jag försöka motivera mig till essä.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jo.. det är ju så det är.. det kommer bli bra yvonne :) <3

Anonym sa...

Det löser sig ska du se!

Anonym sa...

mister du en står det tusen åter

Anonym sa...

Ru har hört av sig igen till din fam. Kolla med din brev bärare vad dom vill

Anonym sa...

Den där Elizabeth-filmen verkar suga riktigt hårt, ja!