lördag 6 december 2008

081206

Medans jag väntar på att min potatis ska bli bakat, kan jag blogga lite.

Men jag har absolut inget att blogga om.

Ska nog städa istället. Ska på flimmer fest med Henrietta. Gratis mat. Men det börja för än kl 21,00. Ska nog städa och ringa Henrietta. Duscha med. Och städa. Ringa Henrrietta. Kolla efter förfest. Det är en hos David. Sen kanske en stund hos Tim. Kankse Kooky. Mabye efterfest på konsthallen. Se om Emil är kvar i stan.
Men först ska jag städa. Sen äta bakadpotatis med tonfisk och crem fraich.

Donk Boys - Deadlast 2008

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket stressigt liv.Pust jag blir alldelis nojig Tur man har en stor familj så man kan ta det lugnt

Anonym sa...

jag hade tänkt städa jag med men en kompis ringde och ville åka jul marknad.dammråttorna får vänta

Anonym sa...

Nu är det jul igen. tomtarna hade fyllfäst.Pepparkakshuset är trasigt tåget och rälsen ligger huller om buller smulor och glitter över hela golvet MAN kan bli julstressad för mindre